ابراهیم پور کومله، سمیرا
بررسی نقش واسطهای سبکهای یادگیری در ارتباط بین سواد رسانهای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]
احمدی، روشن
بررسی تاثیر سامانه جامع آزمایشگاه مجازی بر خودکارآمدی دانشجو معلمان فنی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 37-61]
اسدی، فاطمه
بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجیگری درگیری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 57-76]
افشار، جواد
فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]
اکبری بورنگ، محمد
بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]
اکرامی، محمود
ارائه مدل علّی پیشبینی حضوراجتماعی براساس حضورشناختی(با واسطهگری جویادگیری برخط): [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 9-35]
اللهی، ذبیح الله
انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]
اللهی، ذبیح اله
واکاوی و اولویتبندی راهکارهای انگیزهبخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]
امیدی پشتیری، معصومه
مطالعهی رویکرد بوم شناختی به یادگیری رسمی دوره ابتدایی: یک مرور نظاممند [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 77-106]
ب
بحرائی، الناز
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]
برات دستجردی، نگین
تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازدههای یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]
پ
پورجمشیدی، مریم
مطالعهی رویکرد بوم شناختی به یادگیری رسمی دوره ابتدایی: یک مرور نظاممند [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 77-106]
پورجمشیدی، مریم
فرا تحلیل تأثیر یادگیری معکوس بر درگیرسازی و انگیزه تحصیلی یادگیرندگان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 9-30]
تقی پور، کیومرث
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]
ج
جامه بزرگ، زهرا
طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]
جعفرخانی، فاطمه
تاثیربازی دیجیتال آموزشی بر انگیزش ویادگیری درس ریاضی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 27-38]
جعفرخانی، فاطمه
آسیب شناسی برنامه های آموزشی دوره پیش دبستانی شبکه هفت سیما در دوران همه گیری کرونا [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 31-54]
جهانگیری، اعظم
بررسی نقش واسطهای سبکهای یادگیری در ارتباط بین سواد رسانهای با رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 27-49]
ح
حافظی، حسین
ارائه مدل علّی پیشبینی حضوراجتماعی براساس حضورشناختی(با واسطهگری جویادگیری برخط): [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 9-35]
حامدی، مینا
ارزیابی عناصر بصری مجموعهکتابهای آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ونلیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]
خ
خلج، مهران
شناسایی و تبیین صلاحیتهای حرفهای معلمان برای اجرای برنامههای آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]
د
دانشور، امیر
بررسی تحلیلی سیستمهای مدیریت دوره در نظام آموزش الکترونیک [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 51-77]
دستجردی کاظمی، مهدی
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق بهمنظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بیسرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]
دلیرینیا، فائزه
بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]
ر
ربانی، مجید
ارائه مدل علّی پیشبینی حضوراجتماعی براساس حضورشناختی(با واسطهگری جویادگیری برخط): [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 9-35]
رحیمی، زهرا
روایت معلمان دورۀ ابتدایی از چالشهای ارزشیابی درس ریاضی در آموزش مجازی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 9-25]
رستمی نژاد، محمد علی
بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]
رشیدی زاده، زهرا
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]
رضوی، سیدعباس
ارزیابی کیفیت شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) از دیدگاه معلمان و دبیران استان خوزستان [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 85-108]
روشنیان رامین، محسن
انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]
ز
زمانی، بی بی عشرت
تأثیر کمی و کیفی تدریس ریاضی پایه ششم به شیوه معکوس بر بازدههای یادگیری حیطه شناختی [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 107-137]
زندی، طالب
بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 123-137]
زنگنه، حسین
مطالعهی رویکرد بوم شناختی به یادگیری رسمی دوره ابتدایی: یک مرور نظاممند [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 77-106]
س
سرمدی، محمدرضا
ارائه مدل علّی پیشبینی حضوراجتماعی براساس حضورشناختی(با واسطهگری جویادگیری برخط): [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 9-35]
ش
شریفی رهنمو، سعید
تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]
شهسواری، حسین
انگیزش پیشرفت و رضایت تحصیلی دانش آموزان هنرستانی در آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 55-70]
ص
صالحی، پژمان
شناسایی و تبیین صلاحیتهای حرفهای معلمان برای اجرای برنامههای آموزشی مبتنی بازی در مدارس [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 79-121]
صحرایی، رضامراد
ارزیابی عناصر بصری مجموعهکتابهای آموزش زبان فارسی «مینا» در چارچوب مدل کِرِس و ونلیووِن (2006) [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 123-149]
صفرآبادی، نجمیه سادات
مروری بر کاربرد سیستمهای متاورس در آموزش [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 71-96]
ع
عالی، آمنه
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق بهمنظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بیسرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]
عباسی، حسن
تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]
عظیمی، صابر
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 109-122]
ف
فتحی، آیت اله
تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان [دوره 5، شماره 18، 1401، صفحه 97-123]
ک
کریمی، محمد
طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]
کهرازهی، مجید
واکاوی و اولویتبندی راهکارهای انگیزهبخشی به مشارکت معلمان در برنامه معلم پژوهنده: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 151-170]
م
محمدحسنی، نسرین
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]
مرتضوی شالی، سیده ساحل
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق بهمنظور بهبود مشکلات ارتباطی کودکان بیسرپرست و بدسرپرست [دوره 5، شماره 17، 1401، صفحه 63-84]
مقامی، حمیدرضا
طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری [دوره 5، شماره 16، 1401، صفحه 9-26]
مهدوی نسب، یوسف
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش [دوره 5، شماره 15، 1401، صفحه 39-55]